۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

کالبد شکافی یک توجیه سراسر مسخ واقعیت ...

لطفا شما هم با ذره‌بین و پنس و چاقو بکاوید و اجازه ندهید حضرات هولکی سر و ته زخم را با استخوانِ لای آن به هم آورند! ما خودمان اهل بخیه‌ایم. بی‌گمان حکومتِ جمهوری اسلامی برای همگان شناحته شده است و فکر نمی‌کنم کسی معرفت انسانی در وجودِ خود حس کند و بی‌هیچ مسئولیتی از کنارِ فجایعی که توسطِ این حکومت رخ داده و همچنان ادامه دارد به سادگی گذر کند. در این میان اما کسانی هستند که با اشرافِ کامل بر چند و چون رژیم اسلامی از غارت‌گری تا کشتار و ترور سعی در اعتبار بخشیدن آن هستند و در سددند تا با رفتارِ مغالطه‌آمیزِ خود در قالبِ تظاهر به اصولِ دموکراتیک و مدنی، مردم را به شرکت در خیمه‌شب بازی‌های انتصاباتیِ رژیم فراخوانند. این افراد که خود را نیز پیشرو مخالفت با نظامِ حاکم می‌دانند! حاضر نیستند بپذیرند که با رفتارشان آب به آسیابِ استبداد انداخته و به عمله‌های ظلم و ستم مبدل شده‌اند و معتقدند: با اعلام و ثبت‌نام در انتصاباتِ مجلسِ اجامر در جهت آزادی‌خواهی قدم برداشته‌اند، که در این شرایط با دو تعریف مواجه هستیم؛ یا خود را ملعبه قرار داده‌اند یا مردم را آن که خود می‌باشند فرض کرده‌اند.

یکی از آن دسته که خود را در شکل فردی دموکراتیک قرار داده و مجلسِ جمهوری اسلامی را مجلس شورای ملی خطاب می‌کند آقای حشمت‌الله طبرزدی می‌باشد که روزی نیز در هفته‌نامه‌ی پیام دانشجوی بسیجی نوشته بود: خامنه‌ای امام است، رهبر شیعیان است. اکنون اما با اینکه می‌گوید پوست انداخته و نظامِ اسلامی را دیکتاتور می‌داند و با ثبت‌نام برای انتصاباتِ مجلسِ موردِ نظرش، در صفحه‌ی فیس‌بوک خود چنین می‌نویسد :
حشمت طبرزدی: ارادتمندم.در واقع از دیدگاه همبستگی، ثبت نام به معنای پایان کار است و اهمیتی ندارد که شورای نگهبان یا دستگاه اجرایی چه برخوردی می کند. به این معنا انهایی که ثبت نام کرده و از دیدگاه همبستگی شرایط کاندیدای ملی و دموکراتیک را دارند، مورد تایید هستند و برای رای دادن به مردم معرفی می شوند. حتا مهم نیست که حکومت رای انها را نخواند، مهم این است که این جنبش نافرمانی مدنی در برابر قانون شکنی های حکومت را از هر طریق ادامه بدهد. ما حدس می زدیم امروز پیش از ثبت نام بازداشت شویم. برای این که دستگاه حاکم، نام نویسی ما را دهن کجی به خودش تلقی می کرد. اما این کار انجام شد و همچنان راه خود را ادمه می دهیم و از همه عزیزان دعوت می کنیم این جنبش را مدد کنند تا بتوانیم راه خوبی برای مراحل بعدی از مبارزه دموکراتیک را هموار کنیم.امروز در محل فرمانداری خبر نگار واحد مرکزی خبر، صدا و سیما، ایسنا، ایلنا و اریا با من و دکتر باوند مصاحبه داشتند و دهها عکس از ما 5 نفر گرفته شد.البته به جز ایلنا هنوز ندیدم خبری مخابره کنند اما در این مصاحبه ها بر اصول انتخابات ازاد و دموکراتیک تاکید و بر ستم و غارت و چپاول تاختم.از دیدگاه ما مبارزه ی دموکراتیک یعنی این که از فرصت های پیش امده استفاده شود و بر اصول دموکراتیک تاکید و ستم و تبعیض حاکم افشا گردد. انهم در درون خانه ی رژیم یعنی فرمانداری که البته خانه ی مردم است که به ناروا ، اشغال شده و باید برگردانده شود.

محبوبه حسین پور: اعتراضمندم ! : کالبد شکافی یک توجیه سراسر مسخ واقعیت :1- قطعا ثبت نام پایان کار « تایید مشروعیت » رژیم اجامر اشغالگر است ! 2- برخورد شورای نگهبان و دستگاه اجرایی هم البته دیگر مهم نیست چراکه آنان بخوبی واقفند که شما در انظار جهانی جاده را برای ادامهء مسیر مهره های منصوب ! در حد مطلوب غلتک فرموده اید !3- خوش سلیقگی هوشمند ! شما در تعبیر « کنش فرمانبرداری » از فرامین فقهای جنایتکار و زعمای فریبکار که همانا تشویق و ترغیب و تهییج و حتی «تکلیف ! » به شرکت در انتخابات است به « جنبش نافرمانی مدنی !!! » حکایت از درجات عالیهء مهندسی ! جنابعالی در اذهان سهل گیران معطل و حیران دارد !!!4-اعتراف شما به توهم ساده اندیشانهء شوق انگیزتان مبنی براینکه احتمال میداده اید قبل از ثبت نام بازداشت شوید ؟! و چنین نشد ( که در نظرامثال من مصونیت عالیجنابان همبسته و شرکاء پیوسته تا اطلاع ثانوی که تاریخ مصرفشان سرنیامده از اوجب واجبات جمهوری جنایی ولایی است )!!! خود نشان از نقش آفرینی خنثی و کبریت بی خطر بودن مدعاهای دمکراتیک حضرات از منظر اتاقهای فکر ولایت فقیه از سویی و مثبت و معطوف به منافع مستبدانهء حاکمیت بودن آن از سوی دیگر است ! 6- وقتی بفرمایش خودتان علیرغم احتمال رویایی بازداشت ! اتفاقی نیفتاد بدیهی است : چونکه صد آمد نود هم پیش شماست !!! و خود پیداست که بوقچی های حکومتی که مجاز به ضبط و پخش حتی یک ارتعاش بر آمده از حنجره های آشتی ناپذیرداد خواه و یک نما ازپنجره آتش گرفته ء هستی های بیگناه نبوده و نیستند چه آَ ش پرقوام مجاز و ممزوجی از مصاحبت با نخبگان مصون « اپوزیسیون دمو - دیکت ! »* پخته که با پیازداغ دهها عکس ! متبسم ّ با محتوای فردای متحول ّ ! و پیام مطالبات متوسط ّ ! در یک فضای متوهم ّ ! بخورد ملت متحیر دهند!!!7- و اما از دیدگاه ما براندازان مبارزه یعنی اینکه ششدانگ و آشکاربه هزار فامیل فاسد نابکار بگوییم : آنچه تو گویی نکنیم آن کنیم ! ( که این نه فقط خانودهء کتک خور خامنه ای ! که رهزنان رفسنجانی ! و خرگاه خونبار خاتمینی ! را هم مشمول است !!! و نهایتا به فرمودهء حکیم طوس : به نا پاکزاده مدارید امید / که زنگی ز شستن نگرد سپید ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر